• 02 مهر 1403

مراسم تکریم بازنشستگی سرکار خانم زهرا شهریاری

مراسم تکریم بازنشستگی سرکار خانم زهرا شهریاری، سرپرستار محترم بخش پیوند مغز استخوان، برگزار شد.

تکریم بازنشستگی خانم شهریاری

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران به نقل از پژوهشکده انکولوژی، هماتولوژی و سل تراپی، مراسم تکریم و جشن بازنشستگی سرکار خانم زهرا شهریاری با حضورجمعی ازمدیران ، مسوولان، اعضای هیئت علمی و کارکنان برگزار شد.

در این مراسم دکتر قوام زاده، پدر پیوند مغز استخوان ایران ، به شناخت دیرینه خود از خانم شهریاری اشاره نمود و در ادامه گفت: "بازنشستگی پایان راه نیست بلکه کسب تجارب چندین ساله می تواند آغازی برای تلاش دوباره و حضور مجدد در عرصه فعالیت باشد." 

سپس دکتر جمشیدی، رئیس بیمارستان شریعتی، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات بی دریغ خانم شهریاری به ارزشمندی تجربه بازنشستگان اشاره و افزود: استفاده از تجربه و اندوخته کارکنان با سابقه می تواند در روند عملکرد جامعه تاثیر گذار باشد. در ادامه دکتر واعظی، رئیس پژوهشکده انکولوژی، هماتولوژی و سل تراپی، ضمن ابراز تشکر از زحمات بی دریغ و دلسوزانه خانم شهریاری ابراز امیدواری نمود که با اقدامات به عمل آمده بتوان تا حدودی مقدمات رفاه سیستم پرستاری را فراهم نمود. سپس دکتر جان بابایی، استاد و هیئت علمی پژوهشکده، در سخنانی ضمن قدردانی از تلاشهای سی ساله وی افزود:  آراستگی به اخلاق حرفه ای، صداقت، تواضع، تعامل شایسته و احترام به بیمار از او شخصیتی ستودنی ساخته است.

همچنین خانم سعیدی ، مترون بیمارستان شریعتی، با بیان اینکه بازنشستگی به معتای پایان کار نیست بلکه آغازی برای زندگی و تلاش دوباره است ابراز امیدواری نمود که این دوران جدید از پربارترین و بانشاط‌ترین مراحل زندگی پرثمر ایشان باشد . در خاتمه دکتر توکلی، معاون آموزشی بیمارستان شریعتی، نیز ضمن برشمردن ویژگیهای اخلاقی برجسته ایشان بخش وی را یکی از محبوبترین بخشهای پیوند در دوران فلوشیپی خود خواند و مراتب قدردانی و سپاس خود را از تلاشهای مجدانه و همکاری خالصانه ایشان ابراز نمود.

درخاتمه با اهدای لوح تقدیر و سپاس و هدیه از نامبرده تقدیر بعمل آمد.

تهیه خبر : نوشین نعیمی