• 02 مهر 1403

برگزاری نخستین جلسه شورای پژوهشی مراکز تحقیقاتی پژوهشکده انکولوژی ، هماتولوژی و سل تراپی

برگزاری نخستین جلسه شورای پژوهشی مراکز تحقیقاتی پژوهشکده انکولوژی ، هماتولوژی و سل تراپی

اعضای شورای پژوهشی مراکزتحقیقاتی پژوهشکده انکولوژی ، هماتولوژی و سل تراپی نخستین جلسه خود را در تاریخ 30فروردین 1402 در سالن شورای پژوهشکده برگزار نمودند.

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، پژوهشکده انکولوژی، هماتولوژی و سل تراپی، نخستین جلسه شورای پژوهشی مراکز تحقیقاتی سه گانه پژوهشکده انکولوژی ، هماتولوژی و سل تراپی با حضور دکتر محمد واعظی، رئیس پژوهشکده انکولوژی ، هماتولوژی و سل تراپی و اعضای  منتخب هر یک از مراکز تحقیقاتی برگزار شد.

 در این جلسه  هریک از روسای مراکز گزارش مختصری از عملکرد پژوهشی یکساله خود، دستاوردهای حاصل از فعالیتهای پزوهشی و نیز روند اجرای کارها  ارایه نمودند . همچنین به منظور تحقق اهداف پژوهشی در سال جاری ، برنامه ریزی و هدف گذاریهای دقیقی در خصوص بررسی و شناسایی نیازهای پژوهشی ، فراهم آوردن امکانات لازم و متناسب با فعالیتهای پژوهشی ، تعیین اولویت ها ، اختصاص اعتبار به طرحهای اجرائی و تحقیقاتی، همکاری پژوهشی با مراکز پژوهشی خارجی و بین المللی به منظور ارتقای کیفیت فعالیت های پژوهشی ،برگزاری همایش های علمی ، طراحی و پیشبرد  رجیستری ها و بیوبانک انجام شد.