• 02 مهر 1403

جشنواره تحقیقات برتر سلول های بنیادی و خون ساز ایران

جشنواره تحقیقات برتر سلول های بنیادی و خون ساز ایران جایزه ویژه دکتر قوام زاده

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، سومین جشنواره تحقیقات برتر سلول های بنیادی و خون ساز ایران جایزه ویژه دکتر قوام زاده به همت انجمن هماتولوژی و انکولوژی ایران و با همکاری پژوهشکده انکولوژی، هماتولوژی و سل تراپی بیمارستان شریعتی دانشگاه علوم پزشکی تهران از ساعت 9 تا 12 روز پنجشنبه 21 اردیبهشت ماه 1402 در تالار شهید پیرویان بیمارستان شریعتی برگزار می شود.

 

دکتر محمد واعظی، رئیس پژوهشکده انکولوژی، هماتولوژی و سل تراپی ، هدف از برگزاری این جشنواره  را تعامل هر چه بیشتر  مراکز پیوند سلولهای بنیادی و سلول درمانی ،  بسترسازی برای بهره‌وریهرچه بیشتراز دستاوردهای پژوهشی ،  ارائه محصولات ، تجهیزات و درمانهای مبتنی بر سلول توسط شرکتهای دانش بنیان  و هم افزایی در راستای سندچشم انداز  پیشرفت کشور در زمینه سلول درمانی عنوان نمود. وی در ادامه افزود: جشنواره تحقیقات برتر سلولهای بنیادی و خونساز ایران به همت دکتر اردشیر قوام زاده، استاد ممتاز هماتولوژی و انکولوژی دانشگاه علوم پزشکی تهران به منظور حمایت از طرح های پژوهشی کاربردی در زمینه دانش سلولهای بنیادی و خونساز و سلول درمانی پایه گذاری شده است.

دکتر محمد احمد وند ، دبیر اجرایی سومین  جشنواره تحقیقات برتر سلول های بنیادی و خون ساز ایران جایزه ویژه دکتر قوام زاده ، نیز در ادامه تصریح کرد: در این جشنواره طرح ها و ایده های محققان کشور در قالب طرح پژوهشی، مقاله، پایان نامه و ارائه در کمیته داوری مورد بررسی  قرار می گیرند و در پایان،  به سه اثر برگزیده جوایزی از سوی استاد قوام زاده اهدا میگردد.

دبیر اجرایی سومین دوره جشنواره تحقیقات برتر سلولهای بنیادی و خونساز ایران در پایان خاطر نشان کرد: علاقمندان به شرکت در این جشنواره باید خلاصه ای از اثر خود را ( یک صفحه) از طریق ایمیل جشنواره به نشانی زیر ارسال کنند: 

Ismoh.congress@yahoo.com

Ishsctsociety@gmail.com