• 02 مهر 1403

تقدیر از دکتر محمد واعظی در بیست و دومین جشنواره ابن سینا

بیست و دومین جشنواره ابن سینا در دانشگاه علوم پزشکی تهران در سه عرصه پژوهش ، آموزش و خدمات برگزار شد

هیئت داوران در بیست و دومین جشنواره ابن سینا از دکتر محمد واعظی، رئیس پژوهشکده انکولوژی، هماتولوژی و سل تراپی، در بخش خدمات ویژه تقدیر کرد.

در ابتدای مراسم، دکتر حسین قناعتی رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران و رئیس بیست و دومین دوره جشنواره ابن سینا گفت: جشنواره ابن سینا فرصتی مغتنم برای تقدیر از فعالیتهای ممتاز آموزشی، دستاوردهای ارزشمند پژوهشی و فناوری و خدمات ویژه حوزه سلامت با تاکید بر مسوولیت پذیری و تعهد حرفه ای است و افزود لازمه پیشرفت علمی دانشگاه اخلاص کامل در عمل، همبستگی و هماهنگی، عملکرد نامتقارن، ریسک پذیری، شایسته سالاری، توسعه ارتباطات بین المللی و امید افرینی می باشد و تنگ نظری را از موانع توسعه و پیشرفت برشمرد .

بیست و دومین جشنواره ابن سینا

در ابتدای مراسم، دکتر حسین قناعتی رییس دانشگاه علوم‌پزشکی تهران و رئیس بیست و دومین دوره جشنواره ابن‌سینا  گفت: جشنواره ابن سینا فرصتی مغتنم برای تقدیر از فعالیتهای ممتاز آموزشی، دستاوردهای ارزشمند پژوهشی و فناوری و خدمات ویژه حوزه سلامت با تاکید بر مسوولیت پذیری و تعهد حرفه ای است و افزود لازمه پیشرفت علمی دانشگاه اخلاص کامل در عمل، همبستگی و هماهنگی، عملکرد نامتقارن، ریسک پذیری، شایسته سالاری، توسعه ارتباطات بین المللی و امید افرینی می باشد و تنگ نظری را از موانع توسعه و پیشرفت برشمرد .

سپس دکتر اکبر فتوحی، معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی تهران در سخنانی اظهار داشت: این جشنواره در حالی برگزار میشود که کلیه اعضای حقیقی و حقوقی هیئت داوران با دقت فراوان تلاش خود را برای داوری منصفانه در معرفی برگزیدگان  بکار گرفتند و فرایند نهایی داوری 4 ساعت به طول انجامید. پیش از آن نیز، جلسات داوری به صورت اختصاصی در هر بخش برگزار شده بود

در ادامه دکتر فرشاد علامه معاون آموزشی دانشگاه  گفت :افراد برگزیده بخش آموزش جشنواره ابن‌سینا در3 محور

اساتید پیشکسوت ، آموزشگران برتر و تلاشگران عرصه توسعه آموزش‌پزشکی انتخاب میشوند. در آخر ، دکتر سعید ناطقی ، معاون درمان دانشگاه و دبیر کمیته ارایه خدمات ویژه در سایر حوزه های فعالیت دانشگاه، در بیاناتی کوتاه اظهار داشت :عضو هیئت‌علمی دانشگاه بودن به نحوی ایثارگری است وتمام برگزیده گان این جشنواره باعث فخر کشور هستند.  اساتیدی که در حوزه بالینی و درمان حضور دارند، شایسته تقدیرند. شخصی که در حوزه بالینی، دست به کار درمانی نزند، نمی‌تواند کار آموزشی و پژوهشی را انجام دهد.

در ادامه این مراسم ، نوزده برگزیده بیست و دومین جشنواره ابن سینا در بخش های آموزش، پژوهش و ارائه خدمات ویژه معرفی و مورد تقدیر قرار گرفتند و بر این اساس از "دکتر محمد واعظی" فوق تخصص خون و سرطان بالغین و پیوند مغز استخوان  از پژوهشکده انکولوژی، هماتولوژی و سل تراپی، در حوزه خدمات و فعالیت های ویژه و الگوی رفتاری اخلاق، تعهد حرفه ای و مسئولیت اجتماعی تجلیل شد.

در پایان از برگزیدگان تمامی محورها در بخش پژوهش ، آموزش و خدمات ویژه با اهداء تقدیر نامه، تندیس یادبود جشنواره ابن سینا، پایه تشویقی و جایزه نقدی تقدیر شد.